Wszystkie zegarki sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancjami producentów. W przypadku wykrycia wady prosimy
o kontakt z nami w celu przestawienia dalszych instrukcji.
Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia
okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.
Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne
uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:
Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku
stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.
Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie
z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Prosimy o przesłanie na adres [email protected] wiadomości, w której zawarte będę informacje o rodzaju
zaistniałej wady, dacie zakupu, imię i nazwisko osoby zgłaszającej wadę oraz numer telefonu (w celu dalszego kontaktu)
oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). - Skontaktujemy się z Państwem w celu przedstawienia dalszych instrukcji.
W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: [email protected] lub telefonicznie: 502 622 495.
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz mając na uwadze Twój komfort, w ciągu 100 DNI kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.
Jeżeli nie chcesz zwracać zakupionego przedmiotu, masz także 120 DNI na wymianę zakupionego towaru.
Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku,
produkt nie zostanie przyjęty.
W przypadku zamówienia na specjalne życzenie klienta paska lub bransolety do zegarka nie ma możliwości zwrócenia go. Sklep nie posiada w ofercie tego asortymentu, a co za tym idzie zamawia go wyłącznie na życzenie klienta przy jednoczesnej zgodzie na opłacenie zamówienia z góry oraz braku możliwości zwrotu tegoż asortymentu (pasek do zegarka/bransoleta do zegarka).
Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:
- Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością
oraz dowodem zakupu. - Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta,
na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. - W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu
(czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym
opakowaniu z całą jego zawartością). - Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu
zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. - Zwracany produkt należy wysłać na adres wskazany przez pracownika sklepu po wcześniejszym kontakcie ([email protected]). Prosimy o nie wysyłanie paczek na dane rejestrowe firmy gdyż w tym miejscu nie prowadzimy magazynu zwrotów i reklamacji.
Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania),
przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na
wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.