1. Czy istnieje możliwość sprowadzenia zegarka, który jest niedostępny w ofercie sklepu?
Tak, staramy się spełnić oczekiwania naszych Klientów. Nawet jeżeli obecnie nie oferujemy danego modelu w naszej ofercie na prośbę Klienta możemy spróbować zakupić dany zegarek (taki zegarek nie podlega zwrotowi).
2. Czy istnieje opcja negocjacji ceny produktu?
Tak, w naszym sklepie mogą Państwo negocjować cenę wybranego produktu w celu uzyskania dodatkowego rabatu.
3. Co oferuje sklep (zakres działalności)?
Sklep TwojeZegarki.com.pl prowadzi detaliczną sprzedaż zegarków i biżuterii ponad 40 renomowanych marek jak
np. Certina, Citizen, Seiko, Aviator, Maurice Lacroix, Bering, Roamer, Orient, Epos, Festina, Tommy Hilfiger, Balticus i wielu innych, a także oferuje wykonanie usługi grawerskiej.
4. Czy sklep zajmuje się także dystrybucją akcesoriów do zegarków i biżuterii?
Nie, jednakże na życzenie Klienta udostępniamy dane kontaktowe serwisu danej marki.
5. Jaki jest koszt usługi grawerskiej?
Przy produktach, których cena przekracza 1000zł usługa grawerska jest darmowa.
W pozostałych wypadkach (modele tańsze lub z negocjowaną ceną) koszt usługi wynosi 45zł.
6. Jaka forma płatności jest reflektowana przy zamówieniu zegarka z usługą grawerską?
W przypadku złożenia zamówienia na model opatrzony dodatkową usługą - grawerunkiem,
jedyną akceptowaną formą płatności jest przedpłata na konto.
7. Czy mogę dokonać zwrotu wygrawerowanego zegarka?
Wykonanie usługi grawerskiej powoduje utratę możliwości dokonania zwrotu zamówionego towaru - towar dopasowany
stricte do wymagań klienta.
8. Czy wykonując grawer tracę gwarancję?
Nie, usługa grawerska nie wpływa na warunki gwarancyjne.
9. Kiedy można złożyć zamówienie?
Składanie zamówień jest możliwe każdego dnia, przez całą dobę. Przyjęcie zamówienia do realizacji zostaje
potwierdzone w godzinach pracy sklepu (pn-pt 8.00-16.00)
10. Kiedy mogę spodziewać się wysyłki towaru?
Zamówienia realizowane są zgodnie z informacją na podstronie produktu. Ponadto, każdy z Państwa, otrzymuje wiadomość e-mail informującą o przyjęciu zamówienia do realizacji oraz o przewidywanym terminie wysyłki towaru.
11. Gdzie mogę przelać pieniądze za zamówiony towar?
Informacja na temat nr konta, na które należy przelać środki w wyniku wyboru opcji płatności na konto,
zostanie niezwłocznie przesłana na podany w zamówieniu adres e-mail.
12. Czy istnieje mogę anulować moje zamówienie?
Tak, anulacji należy dokonać wysyłając wiadomość na adres e-mail: [email protected].
Uwaga! Anulacja może nastąpić jedynie przed wysyłką towaru.
13. Ile wynoszą koszty wysyłki towaru na terenie Polski?
TwojeZegarki.com.pl pokrywa koszty wysyłki towaru na terenie kraju. Wyjątek stanowią modele o wartości poniżej 200zł.
14. Jak mogę monitorować losy mojej przesyłki?
Śledzić losy przesyłki można dzięki nr listu przewozowego, który otrzymują Państwo pocztą elekroniczną w momencie wysyłki
towaru. Ponadto w niniejszej wiadomości znajdziecie Państwo link do strony przewoźnika oraz nr tel infolinii firmy kurierskiej.
15. Czy TwojeZegarki.com.pl dokonuje wysyłki towaru za granicę?
Na wyraźne życzenie klienta dokonujemy wysyłki towaru za granicę Polski. Koszty wysyłki za granicę pokrywa klient,
zaś zarówno koszt jak i czas jej realizacji uzależnione są od miejsca planowanej dostawy.
16. Czy mogę dokonać zwrotu towaru? Jeśli tak, kiedy odzyskam wpłacone środki?
TwojeZegarki.com.pl umożliwia dokonanie zwrotu nienoszonego towaru w ciągu 10 dni od otrzymania towaru.
Paczka powinna być dobrze zapakowana i zawierać towar wraz ze wszystkimi dokumentami (karta gwarancyjna, paragon,
certyfikat). Produkt należy przesłać na adres biura sklepu (patrz: „Kontakt”), a także przesłaćdrogą elektroniczną informację
zawierającą powód zwrotu towaru oraz nr konto, na które przelejemy należną kwotę w ciągu 14 dni roboczych.
17. Czy do złożenia zamówienia wymagana jest rejestracja?
Nie, TwojeZegarki.com.pl umożliwia złożenie zamówienia bez konieczności rejestracji i zakładania konta.