Reklamacje i zwroty





Wszystkie zegarki sprzedawane w naszym sklepie są objęte gwarancjami producentów. W przypadku wykrycia wady prosimy
o kontakt z nami w celu przestawienia dalszych instrukcji.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia
okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne
uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu:

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku
stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.


Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie
z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prosimy o przesłanie na adres zir@twojezegarki.com.pl wiadomości, w której zawarte będę informacje o rodzaju
    zaistniałej wady, dacie zakupu, imię i nazwisko osoby zgłaszającej wadę oraz numer telefonu (w celu dalszego kontaktu)
    oraz numer konta, na który zostanie dokonany ewentualny zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. Skontaktujemy się z Państwem w celu przedstawienia dalszych instrukcji.

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@twojezegarki.com.pl lub telefonicznie: 502622495.
Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz mając na uwadze Twój komfort, w ciągu 100 DNI kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Jeżeli nie chcesz zwracać zakupionego przedmiotu, masz także 120 DNI na wymianę zakupionego towaru.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku,
produkt nie zostanie przyjęty.
 

 W przypadku zamówienia na specjalne życzenie klienta paska lub bransolety do zegarka nie ma możliwości zwrócenia go. Sklep nie posiada w ofercie tego asortymentu, a co za tym idzie zamawia go wyłącznie na życzenie klienta przy jednoczesnej zgodzie na opłacenie zamówienia z góry oraz braku możliwości zwrotu tegoż asortymentu (pasek do zegarka/bransoleta do zegarka).

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością
    oraz dowodem zakupu.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta,
    na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu
    (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym
    opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu
    zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 14 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
  5. Zwracany produkt należy wysłać na adres wskazany przez pracownika sklepu po wcześniejszym kontakcie (zir@twojezegarki.com.pl). Prosimy o nie wysyłanie paczek na dane rejestrowe firmy gdyż w tym miejscu nie prowadzimy magazynu zwrotów i reklamacji.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania),
przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na
wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl